Менаџирање со клучни клиенти– како да создадете лојални клиенти

За кого е наменета?

  • Топ менаџери;
  • Менаџери за продажба;
  • Продажни лица;

*Прилагодена (Tailor made) програма - со тимот од експерти, искуството и знаењето со кои располагаме, веруваме дека ќе Ви обезедиме соодветна програма обликувана според Вашите барања, следи содржината која според досегашното искуство се покиажа најкорисна, истата може да се менува и дополнува според Вашите потреби.

Содржина:

  • Повеќе клиенти за нашите производи или повеќе производи за нашите клиенти
  • Компанија со добра услужна дејност
  • CRM концепт
  • Трендови на пазарот
  • Лојален и задоволен клиент
  • Додадена вредност – од што зависи
  • Управување со клучни клиенти
  • Успех на организацијата – лојални и задоволни вработени
  • Интерни клиенти
  • Процес на креирање на однос со клиентите
  • Услуга, зошто клинетите не’ напуштаат?
  • Природа на услужување на клинетот
  • Како луѓето ја оценуваат услугата
  • Правила за добра услуга
  • Невербално комуницирање
  • Употребата на телефон и електронска пошта
  • Стрес при процесот на услужување
  • Управување со местото на продажба
  • Мерење на показателите за продажба
  • Мотиваци ја, оценување и наградување во продажбата

 

По завршувањето на тренингот учесниците ќе научат:

  • Зошто е потребно да управувате со клучните клиенти, да ги одредувате и употребувате критериумите за вреднување на работата со клучните клиенти
  • Селекција и рангирање на клучните клиенти
  • Управување со клучните клиенти на стратешко и оперативно ниво
  • Што е КАМ циклус и матрица на активности т.е. планирање во водењето на клучните клиенти
  • Клучните клиенти, вештини за водење на клучните клиенти

Форма за пријавување за обуки

v