Телепродажба и наплата по телефон

За кого е наменета?

  • Менаџери за продажба;
  • Продажни лица;
  • Референти за продажба

*Прилагодена (Tailor made) програма - со тимот од експерти, искуството и знаењето со кои располагаме, веруваме дека ќе Ви обезедиме соодветна програма обликувана според Вашите барања, следи содржината која според досегашното искуство се покиажа најкорисна, истата може да се менува и дополнува според Вашите потреби.

Содржина:

  • Како до вештини за извонредна деловна комуникација на call center?
  • Вовед во комуникациските вештини
    • Зошто добрата деловна комуникација е клучна
    • Комуникацијата како процес
    • Комуникациска компетенција
    • Видови на деловно комуницирање
    • Комуницирањето како социјална интеракција
    • Теле-продажба
      • Зошто професионална телефонска комуникација е клучна за брендот
      • Како да отворите продажен телефонски повик
      • Како да се претставите при телепродажба
      • Kaко да ја презентирате на понудата на новите услуги на НЛБ на клиентите по телефон
      • Како да поттикнете доверба и изградите топол однос уште при продажно јавување
      • Кои се најчестите грешки кои ги правиме
      • Стратегии на учтивост во вербалната комуникација и телепродажбата
      • Стратегии за затворање на продажбата по телефон на учтив и ненаметлив начин
      • Лингвистика во вербалната комуникација
      • Реторика во вербалната комуникација
      • Невербалната комуникација влијае со 55%, гласот со 38% а зборовите со само 7%.  При телефонска комуникација, гласот е она што најмногу влијае. Како да го адаптирате тонот, бојата, висината за да го постигнете саканиот ефект
      • Техники за поставување прашања кои градат доверба кај клиентите
      • Незгодни ситуации во комуникацијата по телефон и како да се соочиме со незгодните клиенти?
        • Карактеристики на тешките соговорници/клиенти
        • Градење на психолошки став на сигурност и смиреност во вербалната комуникација, дури и кога имате напад од другата страна
        • Бариери за успешна вербална комуникација и како да ги надминете
        • Како да одговорите на незгодно прашање или непријатен коментар
        • Самоевалуација на способноста за комуницирање по телефон (секој учесник ќе се евалуира самиот себеси базирано на настапот во вежбите)
        • Активно слушање при телефонска продажба
        • Обликување на говорниот процес
        • Сите техники заедно - Како да се станете врвен говорник, па и на телефон?
        • Наплата по телефон
          • Техники за учтиво потсетување за задоцнета наплата по телефон
          • Што ‘да’, што ‘не’ при потсетување за наплата по телефон?

Форма за пријавување за обуки

v