Менаџирање со клучни клиенти– како да создадете лојални клиенти
За кого е наменета?
- Топ менаџери;
- Менаџери за продажба;
- Продажни лица;
*Прилагодена (Tailor made) програма - со тимот од експерти, искуството и знаењето со кои располагаме, веруваме дека ќе Ви обезедиме соодветна програма обликувана според Вашите барања, следи содржината која според досегашното искуство се покиажа најкорисна, истата може да се менува и дополнува според Вашите потреби.
Содржина:
- Повеќе клиенти за нашите производи или повеќе производи за нашите клиенти
- Компанија со добра услужна дејност
- CRM концепт
- Трендови на пазарот
- Лојален и задоволен клиент
- Додадена вредност – од што зависи
- Управување со клучни клиенти
- Успех на организацијата – лојални и задоволни вработени
- Интерни клиенти
- Процес на креирање на однос со клиентите
- Услуга, зошто клинетите не’ напуштаат?
- Природа на услужување на клинетот
- Како луѓето ја оценуваат услугата
- Правила за добра услуга
- Невербално комуницирање
- Употребата на телефон и електронска пошта
- Стрес при процесот на услужување
- Управување со местото на продажба
- Мерење на показателите за продажба
- Мотиваци ја, оценување и наградување во продажбата
По завршувањето на тренингот учесниците ќе научат:
- Зошто е потребно да управувате со клучните клиенти, да ги одредувате и употребувате критериумите за вреднување на работата со клучните клиенти
- Селекција и рангирање на клучните клиенти
- Управување со клучните клиенти на стратешко и оперативно ниво
- Што е КАМ циклус и матрица на активности т.е. планирање во водењето на клучните клиенти
- Клучните клиенти, вештини за водење на клучните клиенти