Телепродажба и наплата по телефон
За кого е наменета?
- Менаџери за продажба;
- Продажни лица;
- Референти за продажба
*Прилагодена (Tailor made) програма - со тимот од експерти, искуството и знаењето со кои располагаме, веруваме дека ќе Ви обезедиме соодветна програма обликувана според Вашите барања, следи содржината која според досегашното искуство се покиажа најкорисна, истата може да се менува и дополнува според Вашите потреби.
Содржина:
- Како до вештини за извонредна деловна комуникација на call center?
- Вовед во комуникациските вештини
- Зошто добрата деловна комуникација е клучна
- Комуникацијата како процес
- Комуникациска компетенција
- Видови на деловно комуницирање
- Комуницирањето како социјална интеракција
- Теле-продажба
- Зошто професионална телефонска комуникација е клучна за брендот
- Како да отворите продажен телефонски повик
- Како да се претставите при телепродажба
- Kaко да ја презентирате на понудата на новите услуги на НЛБ на клиентите по телефон
- Како да поттикнете доверба и изградите топол однос уште при продажно јавување
- Кои се најчестите грешки кои ги правиме
- Стратегии на учтивост во вербалната комуникација и телепродажбата
- Стратегии за затворање на продажбата по телефон на учтив и ненаметлив начин
- Лингвистика во вербалната комуникација
- Реторика во вербалната комуникација
- Невербалната комуникација влијае со 55%, гласот со 38% а зборовите со само 7%. При телефонска комуникација, гласот е она што најмногу влијае. Како да го адаптирате тонот, бојата, висината за да го постигнете саканиот ефект
- Техники за поставување прашања кои градат доверба кај клиентите
- Незгодни ситуации во комуникацијата по телефон и како да се соочиме со незгодните клиенти?
- Карактеристики на тешките соговорници/клиенти
- Градење на психолошки став на сигурност и смиреност во вербалната комуникација, дури и кога имате напад од другата страна
- Бариери за успешна вербална комуникација и како да ги надминете
- Како да одговорите на незгодно прашање или непријатен коментар
- Самоевалуација на способноста за комуницирање по телефон (секој учесник ќе се евалуира самиот себеси базирано на настапот во вежбите)
- Активно слушање при телефонска продажба
- Обликување на говорниот процес
- Сите техники заедно - Како да се станете врвен говорник, па и на телефон?
- Наплата по телефон
- Техники за учтиво потсетување за задоцнета наплата по телефон
- Што ‘да’, што ‘не’ при потсетување за наплата по телефон?
|